Saturday, February 16, 2019

Building Continuous Wings: Problems of lifting,


ក្តីសុបិន្តរបស់ប្រជាជនកំពុងចាប់ផ្តើមដោយបក្សីមើលមេឃ។  ទោះយ៉ាងណាអស់រយៈពេលរាប់ពាន់ឆ្នាំហើយការរីកចម្រើនត្រូវបានពន្យារពេលដោយការប៉ុនប៉ងធ្វើ

 រៀបចំយន្ដហោះដែលធ្វើត្រាប់តាមការវាយដំរបស់ស្លាបបក្សី។  ជំនាន់នៃការពិសោធន៍និងក្តីសុបិន្តដែលបានផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់របស់ពួកគេទៅលើ ornithopters -machines ដែលស្លាបទាំងពីរបានបង្កើតផ្លុំហើយគ្មានអ្វីដែលរួមចំណែកយ៉ាងសំខាន់នោះទេដែលជាជំហានឆ្ពោះទៅរកដំណោះស្រាយចុងក្រោយនៃបញ្ហា។  បិទផ្លូវទៅជើងហោះហើរមេកានិច។

 ដូច្នេះរឿងរ៉ាវរបស់នាវិកបានចាប់ផ្តើមនៅថ្ងៃទី ១៦, ១៧ និង ១៨ ដោយការស្រាវជ្រាវស៊ីជម្រៅដំបូងស្តីពីសក្ដានុពល - សិក្សាអំពីកម្លាំងដែលកំពុងប្រតិបត្តិការលើរាងកាយរឹងមាំ (ឧទាហរណ៍ស្លាបនៅពេលវាត្រូវបានជ្រមុជនៅក្នុងលំហូរខ្យល់) ។  Leonardo da Vinci និង Galileo Galilei នៅអ៊ីតាលី Christiaan Huygens នៅហូឡង់និងអ៊ីសាកញូតុននៅប្រទេសអង់គ្លេសបានរួមចំណែកក្នុងការស្វែងយល់អំពីទំនាក់ទំនងរវាងការអូសទាញនិងកត្តាដូចជាផ្ទៃដីនៃវត្ថុដែលជះឥទ្ធិពលដល់ចរន្តនិងដង់ស៊ីតេរាវ។  គណិតវិទូជនជាតិស្វ៊ីស Danielle Berlouli និង Leonhard Euler និងវិស្វករអង់គ្លេស John Samen ពន្យល់ពីទំនាក់ទំនងរវាងសម្ពាធនិងល្បឿននិងផ្តល់ព័ត៌មានដែលអាចជួយបង្កើតវិស្វករជំនាន់ក្នុងការគណនាឌីណាមិក។


 ចចខេលីជាភាសាអង់គ្លេសបានបំបែកគម្លាតរវាងទ្រឹស្តីរូបវិទ្យាការស្រាវជ្រាវវិស្វកម្មនិងក្តីសុបិន្តនៃអាយុ។  គាត់បានប្រមូលទិន្នន័យដ៏មានតម្លៃលើការរចនានៃយន្តហោះស្លាបដោយប្រើឧបករណ៍ដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងនៅសតវត្សរ៍ទី ១៨ ដើម្បីស្រាវជ្រាវបាល់។  ខេលីក៏ជាអ្នកត្រួសត្រាយផ្លូវនៃការរចនាយន្តហោះផងដែរដោយពន្យល់ថាវិស្វករហោះហើរដែលទទួលបានជោគជ័យនឹងមានប្រព័ន្ធដាច់ដោយឡែកជំរុញនិងគ្រប់គ្រង។  ខណៈពេលដែលគាត់កំពុងផលិតចង្កោមសត្វមួយក្រុមគាត់គឺជាអ្នកបើកយន្តហោះដំបូងដែលផ្តោតលើយន្តហោះស្លាប។

Cayley discovered the secrets of lifting the appearance of birds' wings, assuming that the wings or thighs could produce larger extensions than the flat surface due to lower pressure on the curved surface (see Bernoulli Theory). His remarks of birds on flights led him to acknowledge the long and narrow superiority (in the modern and ultra-high vocabularies) for the rise. However, he designs and doubles the wings (the first of their kind) as a means of providing the top surface in a robust and easy structure.

Speaking at the first meeting of the British Space Astronauts Association in 1866, Francis H. Wenham offered to restore Cayley's most important idea of ​​the wing. Five years later, in cooperation with John Browning, Wenham built a tunnel under the first air, which would have a profound impact on wing study and the development of improved aircraft. Horatio Phillips, a member of the Aeronautical Society team, developed a more efficient underground tunnel design, and he designed a two-story design called "Jacket" (1884), which was the basis for work. The most followed in the field.


Beginning in 1870, Otto Lilienthal, German mechanical engineer, has been the foremost sculptor of the design since the time of Cayley. His detailed measure of active forces on the wolves, attacked at various points of the attack, provided clear data that was used by later generations, including the United States, engineer Octave Chanute and Wright to calculate the performance of his wings. . Having released the results of his research, Lilienthal designed, constructed and flew two small aircraft and two aircraft, flying 2000 flights between 1890 and the time of his crash in August 1896.



ក្តីសុបិន្តរបស់ប្រជាជនកំពុងចាប់ផ្តើមដោយបក្សីមើលមេឃ។  ទោះយ៉ាងណាអស់រយៈពេលរាប់ពាន់ឆ្នាំហើយការរីកចម្រើនត្រូវបានពន្យារពេលដោយការប៉ុនប៉ងធ្វើ

 រៀបចំយន្ដហោះដែលធ្វើត្រាប់តាមការវាយដំរបស់ស្លាបបក្សី។  ជំនាន់នៃការពិសោធន៍និងក្តីសុបិន្តដែលបានផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់របស់ពួកគេទៅលើ ornithopters -machines ដែលស្លាបទាំងពីរបានបង្កើតផ្លុំហើយគ្មានអ្វីដែលរួមចំណែកយ៉ាងសំខាន់នោះទេដែលជាជំហានឆ្ពោះទៅរកដំណោះស្រាយចុងក្រោយនៃបញ្ហា។  បិទផ្លូវទៅជើងហោះហើរមេកានិច។

 ដូច្នេះរឿងរ៉ាវរបស់នាវិកបានចាប់ផ្តើមនៅថ្ងៃទី ១៦, ១៧ និង ១៨ ដោយការស្រាវជ្រាវស៊ីជម្រៅដំបូងស្តីពីសក្ដានុពល - សិក្សាអំពីកម្លាំងដែលកំពុងប្រតិបត្តិការលើរាងកាយរឹងមាំ (ឧទាហរណ៍ស្លាបនៅពេលវាត្រូវបានជ្រមុជនៅក្នុងលំហូរខ្យល់) ។  Leonardo da Vinci និង Galileo Galilei នៅអ៊ីតាលី Christiaan Huygens នៅហូឡង់និងអ៊ីសាកញូតុននៅប្រទេសអង់គ្លេសបានរួមចំណែកក្នុងការស្វែងយល់អំពីទំនាក់ទំនងរវាងការអូសទាញនិងកត្តាដូចជាផ្ទៃដីនៃវត្ថុដែលជះឥទ្ធិពលដល់ចរន្តនិងដង់ស៊ីតេរាវ។  គណិតវិទូជនជាតិស្វ៊ីស Danielle Berlouli និង Leonhard Euler និងវិស្វករអង់គ្លេស John Samen ពន្យល់ពីទំនាក់ទំនងរវាងសម្ពាធនិងល្បឿននិងផ្តល់ព័ត៌មានដែលអាចជួយបង្កើតវិស្វករជំនាន់ក្នុងការគណនាឌីណាមិក។


 ចចខេលីជាភាសាអង់គ្លេសបានបំបែកគម្លាតរវាងទ្រឹស្តីរូបវិទ្យាការស្រាវជ្រាវវិស្វកម្មនិងក្តីសុបិន្តនៃអាយុ។  គាត់បានប្រមូលទិន្នន័យដ៏មានតម្លៃលើការរចនានៃយន្តហោះស្លាបដោយប្រើឧបករណ៍ដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងនៅសតវត្សរ៍ទី ១៨ ដើម្បីស្រាវជ្រាវបាល់។  ខេលីក៏ជាអ្នកត្រួសត្រាយផ្លូវនៃការរចនាយន្តហោះផងដែរដោយពន្យល់ថាវិស្វករហោះហើរដែលទទួលបានជោគជ័យនឹងមានប្រព័ន្ធដាច់ដោយឡែកជំរុញនិងគ្រប់គ្រង។  ខណៈពេលដែលគាត់កំពុងផលិតចង្កោមសត្វមួយក្រុមគាត់គឺជាអ្នកបើកយន្តហោះដំបូងដែលផ្តោតលើយន្តហោះស្លាប។

Cayley discovered the secrets of lifting the appearance of birds' wings, assuming that the wings or thighs could produce larger extensions than the flat surface due to lower pressure on the curved surface (see Bernoulli Theory). His remarks of birds on flights led him to acknowledge the long and narrow superiority (in the modern and ultra-high vocabularies) for the rise. However, he designs and doubles the wings (the first of their kind) as a means of providing the top surface in a robust and easy structure.

Speaking at the first meeting of the British Space Astronauts Association in 1866, Francis H. Wenham offered to restore Cayley's most important idea of ​​the wing. Five years later, in cooperation with John Browning, Wenham built a tunnel under the first air, which would have a profound impact on wing study and the development of improved aircraft. Horatio Phillips, a member of the Aeronautical Society team, developed a more efficient underground tunnel design, and he designed a two-story design called "Jacket" (1884), which was the basis for work. The most followed in the field.


Beginning in 1870, Otto Lilienthal, German mechanical engineer, has been the foremost sculptor of the design since the time of Cayley. His detailed measure of active forces on the wolves, attacked at various points of the attack, provided clear data that was used by later generations, including the United States, engineer Octave Chanute and Wright to calculate the performance of his wings. . Having released the results of his research, Lilienthal designed, constructed and flew two small aircraft and two aircraft, flying 2000 flights between 1890 and the time of his crash in August 1896.


0 comments:

Post a Comment